Pərvaz Kişiyev məsələsində suallar artır: LOR fəaliyyəti ilə bağlı rəsmi cavab niyə yoxdur?
İnsanın içindəki sonsuz məhkəmə: Hötenin "Faust"u və Hüseyn Cavidin "İblis"i - Adəm İsmayıl BAKUVİ
Şakir Qulamov – peşəkarlığı, humanist mövqeyi və səhiyyəyə verdiyi töhfələrlə seçilən həkim
Pərvaz Kişiyev məsələsində susqunluq davam edir: LOR həkimi kimi fəaliyyətinin hüquqi əsası niyə açıqlanmır?
Vətənpərvər iş adamı Əliyar Fərzəliyevə 64 yaş tamam olması münasibətilə təbrik...
Gənc media araşdırmaçısı və təşkilatçısı Asim Asif oğlu Abdullayev BTV Xəbərin baş redaktor müavini vəzifəsinə təyin edilib
“Bir” Azərbaycanda ilk süni intellekt əsaslı elektron pulqabı asistentini təqdim etdi
Meyvə və tərəvəzlər qanda şəkərin səviyyəsini effektiv şəkildə azaldır və arıqlamağa kömək edir
Tafts Universitetinin (ABŞ) Fridman Qidalanma və Siyasət Məktəbinin alimləri müəyyən ediblər ki, meyvə və tərəvəz yemək kardiometabolik sağlamlığa müsbət təsir göstərir. Bu qidalar qan şəkərinin səviyyəsini normallaşdırır, təzyiqi aşağı salır və piylənmə ilə mübarizədə öz effektini göstərir.
Bu barədə “SciTechDaily” elmi jurnalında məlumat verilir.
Tədqiqatçılar kardiometabolik xəstəliklərin inkişafı riski və aşağı gəliri olan 1800-dən çox uşaq və 2000 böyüyün tibbi kartlarını təhlil ediblər. Bütün bu insanlar sağlam qidanı əhalinin aztəminatlı təbəqələri üçün əlçatan etməyə çalışan Amerika şirkəti olan “Wholesome Wave” təşkilatının xeyriyyə proqramında iştirak ediblər. Tədqiqatda iştirak edən şəxslərə müntəzəm olaraq ərzaq kartları verilib və onlardan tərəvəz və meyvə almaq üçün istifadə ediblər.
Nəticələr göstərib ki, şəkərli diabet xəstələrinin qanda şəkərin səviyyəsi 0,3 bənd azalıb. Hipertoniyadan əziyyət çəkən iştirakçılar üçün yeni qida rasionu qan təzyiqini normallaşdırmağa kömək edib - göstəricilər civə sütunu üzrə 5-8 millimetr aşağı enib.
Fridman Məktəbinin diyetoloq və epidemioloqu, tədqiqatın baş müəllifi Fanq Fanq Çjan qeyd edib ki, ərzaq kartları iştirakçıları daha sağlam qidalanmağa başlamaq üçün stimul olub. Diyetoloq, həmçinin xeyriyyə proqramlarının daha geniş tətbiqinə ehtiyac olduğunu bildirib.
Mənbə: Oxu.Az























































